Broodjes met zand aan het fjord!

Het weekend is voorbij en dus beginnen we de dag met wasjes draaien en boodschappen doen, als we terug zijn is het pas 11 uur . Ik smeer snel een paar broodjes en neem Thomas en Hugo mee naar het strand, het is prachtig weer en ik heb zin om lekker wat vitamine D op te snuiven! Het is zo genieten, nu we zo dicht bij het strand wonen en de twee jongste nog niet naar de kinderopvang gaan. Huk is the place-to-be! 

 

Op het strandje is een handje vol mensen, een paar honden en babies worden uitgelaten! Thomas en Hugo mogen in het zand spelen, ik heb een emmertje en schepje meegenomen. Het is 5 graden, geen wind, lekker zonnetje dus voelt zeer aangenaam. Toch hijs ik ze in de winterpakken, het zand is misschien koud en vochtig en nu hebben ze het in ieder geval lekker warm. Er liggen grote balken en hoe handig is dit voor twee (snelle) kruipende jochies. Dus een perfect plekje voor ons. Thomas kuipt meteen over de balk, Hugo kijkt wat om zich heen. Het is zo grappig dat ze zo verschillend zijn. Thomas vind de broodjes met zand heerlijk, hij eet eigenlijk ook zand zonder broodje.. maar Hugo vind dit knapperige broodje niks! Dat proberen we straks thuis nog een keer. Na 45 min is het tijd om te gaan, ze worden moe en wil ze lekker in hun eigen bedjes laten slapen. 

 

Wat een lekkere ochtend, intussen heb ik dit en nog een ander stukje geschreven! Buitenlucht is niet alleen super lekker voor mij maar de kindjes vinden het ook super leuk en worden er extra moe van waardoor ze heerlijk (lang) slapen, win-win zeg ik zo!